mandag 22. desember 2014

Hverdagens gull

I går var det søndag. Sytten dager har gått siden fødselen. Sytten dager siden mirakelet kom til verden. Jeg husker ikke hvordan livet var før Bendic Johannes tok plass i hjertet mitt. Jeg er forandret. Alt er annerledes, på en så fin måte. Det er vanskelig å le av de samme tingene som før, men det er helt greit. I går felte jeg gledestårer for Norges helter som tok nok et gull mot Spania i EM-finalen. Einar og jeg hoppet opp og ned i vill jubel, helt uten lyd for å ikke vekke skatten - det så drit dumt ut. Deretter felte jeg noen gledestårer i det jeg snurret igjen joggeskoene, skrudde på hodelykten og Avicii og la ut på den første løpeturen siden fødsel. Mestringsfølelse, hello. 

Bendic, Merli og jeg har vært på helsestasjonen i dag og lille kosen har lagt på seg hele 410 gram på en uke! 

Juletreet er pyntet og julegavene er pakket inn - nå mangler bare julematen.

På gjensyn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar