onsdag 17. desember 2014

Bendic Johannes Pfeiffer

I dag har jeg vært mamma i tretten dager. Det er skremmende hvor fort tiden går og jeg sitter ofte med dårlig samvittighet for at jeg ikke har sett mer på lille kosen - enda jeg er nær han nesten 24/7. 

Det er fint å være mamma. Annerledes enn forventet, men fint. Einar er en flink pappa. En flink kjæreste. En flink samboer å dele livet med. En flink mann å være foreldre med. 

Nå er det noen dager siden sist jeg gråt - nå er det mest smil, beundring og kjærlighet. Livet er på plass og jeg er ikke like bekymret for at jeg ikke skal klare å være mamma som det jeg var på tredje våkennatten uten at Bendic ville amme skikkelig. Fødselen er godt plassert på avstand og jeg sitter med en følelse av at det var en smertefull, men vakker og fantastisk opplevelse. Resultatet ble perfekt. 

På gjensyn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar