søndag 30. november 2014

30112014

Så hyggelig at så mange har tatt seg tid til å titte innom bloggen siden sist.

Dette har vært en skikkelig hyggelig, men lite produktiv søndag. Både Einar og jeg trengte noen ekstra timer med søvn, så vi lå i sengen helt til klokken tolv. Jeg sover skikkelig dårlig med denne poppeklare magen og merker humøret går nedover for hver dag krabaten velger å ikke komme ut. Kjenner det kan bli en depressiv periode om det blir til at jeg går mange dager over, det er skikkelig deilig å innrømme det.

Før vi skulle avgårde for å feire min kjæreste mamma som fylte 46 år i går, var dro vi en tur innom ned på Rådhuset på Jessheim hvor flere hundre stykker hadde samlet seg for å gå i nissetog. Det ble tenning av lysene i Storgata, musikk fra korps, barna gikk rundt juletreet på Torget og det var generelt ganske koselig. Jeg bare digger førjulstiden. Siden Einar hadde valgt å ta på seg bomullssokker i de slitte Vans skoene i -1 grader, ble det er tur innom på en nyåpnet kunstutstilling nedenfor Storgata for litt varme - jeg anbefaler alle en tur innom der.

På gjensyn.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar