fredag 28. november 2014

28112014

Wow, tilbake på bloggfronten - det er skikkelig skummelt.

Etter seksten dager i mammapermisjon har jeg bestemt meg for at jeg trenger ett annet sted å skrive ned livet, enn i notisblokka fra TGR. Blogging er jo ypperlig tidsfordriv.

Den aller største forandringen i mitt liv siden sist er vel at jeg er gravid og fem dager (fårhåpentligvis) unna å bli mamma. Svangerskapet har gått opp og ned, men nå de siste månedene har formen vært super og det vokser en frisk liten gutt inne i meg. Halvparten av meg og halvparten av Einar. Nå er jeg mildt sagt lei av å gå gravid, magen er i veien for absolutt alt og jeg lengter etter treningsøkter, ett glass vin og vanlige klær. Noen syns kanskje det er egoistisk, og det får være helt greit.

Jeg er ikke like tøff i trynet og komfortabel med å blottlegge (les: selge) meg selv på internettet lenger, så dette blir en annerledes blogg enn hva det en gang var.


På gjensyn.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar